jan
29

3. nap -

| Szerző: Mon17o | 3:50 pm

Nemreg ertem vissza a sielesbol, nagyon fel vagyok dobodva!! :) Csodalatos ido volt ma, sutott a nap es gyonyoru volt a csucsrol a kilatas!! Komolyan mondom, sosem lattam meg ilyen szepet, koros korul hegyek, sipalyak, ho... Meses!! :))) Azert hozzateszem, hogy estem egy hatalmasat, carvingoltam, bedoltem a hegy fele, ahogy kell, amikor ramentem egy tukorjegre es kicsuszott a lecem. Amugy sajnos eleg jeges volt a palya.. Tegnap is sieltem, bar akkor nem volt szep ido, hatalmas kod volt es esett a ho. De hozzatartozik a dologhoz, hogy tegnap reggel 4 ember a vartnal korabban hazautazott es itthagytak nekunk 4 sijegyet, ami 28-ra es 29-re is ervenyes volt. :)) Mivel senki mas nem siel a szallodaban az alkalmazottak kozul, igy egyedul csusztam... Miert nem vagytok ilyenkor itt??? Lett volna 3 jegy 2 napra... :(

A munka egyebkent nagyon tetszik, valtozatos, mozgalmas, egyre tobb dolgot megtanulok, nagyon jo a vendegekkel beszelgetni, a tobbseguk nagyon kedves. Bar ma reggel jott egy 35 fos (ez ekezet nelkul eleg vicces :)) szoval jott egy 35 fos holland csoport, eleg bunkok es turelmetlenek voltak, raadasul nem keszitettek elore szobabeosztast, igy azt is gyorsan kellett csinalnunk. Nem is tudom, mi lett volna, ha egyedul vagyok, de szerencsere ez meg a betanulasi idoszak es a korabbi (vagyis meg jelenlegi) recepciossal egyutt vagyok. Tovabbra is reggel 7-10-ig, este pedig fel4-9-ig vagy pedig fel5-10-ig. Ami tok jo, mert kozben tudok sielni. :))

Megneztem, mennyiert lehet snowboardot kolcsonozni, 16 € / nap, eleg huzos... Azert 1-2x biztos fogok, de ilyen arak mellett azert nem tul gyakran. Ja, elso nap elmentem futni is, gyonyoru turautak vannak errefele, annyira lenyugozott a latvany, hogy egyszer csak azt vettem eszre, hogy mar szinte 1 oraja futok. :)

A nemetre is nagyon raalltam, szinte mar nemetul gondolkodok. Mondjuk a beszeddel nem volt problemam, inkabb a megertessel, itt Tirolban nagyon gazul beszelnek az emberek. A fonokot baromi nehezen ertem, az apjat meg eselytelen megertenem. Szerencsere a vendegek tobbsege Nemetorszagbol jott, igy konnyebb, bar azert kozuluk is sokan beszelnek durva tajszolassal. Hochdeutsch, bitte!!! :))

Annyira lekot a munka, meg az egyeb kikapcsolodas, sieles, beszelgetes a kollegakkal, hogy nem is nagyon gondolok az otthoni dolgokra. Azert hianyoztok, de azt hiszem, hamar el fog telni ez a 4 honap...

A bejegyzés trackback címe:

https://mon17o.blog.hu/api/trackback/id/tr631712765

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

etele02 2010.02.09. 10:26:24

Szia
Szerintem azért síeltél egyedül,(ingyen jeggyel)mert már csak utólag derült ki ez számunkra,hogy volt ilyen is neked kihasználatlanul...
Ami a kaját illet,majd megszokod,de elhízni nem fogsz:)Ha már nem bírod, szólj,és küldök valami rendeset(fénypost!!!!)
süti beállítások módosítása