jan
30

4. nap

| Szerző: Mon17o | 12:27 pm

Ma a szokasostol elteroen 10-fel5-ig vagyok recepcion, majd este 7-9-ig felszolgalok, haat, erdekes lesz :)) repulo cseszealjak.. :))) Meg hat faraszto.. Es elegge kicseszes ez az idobeosztas, mert elmegy az egesz napom es nem nagyon tudok semmit csinalni. Mondjuk ma amugy se sieltem volna, mert nincs szep ido, jaa, es sijegyet se kaptam :( Uh. asszem csak futok egyet fel5 utan.

Nem is irok tobbet, mert elvileg nem szabad neteznem... Bar most munka se nagyon van, 4 csoport erkezett, oket becsekkoltam, nehany ajanlatot kikuldtem, es volt par problema is, amit meg kellett oldanom. Ennyi. Jaa, meg kozben beszelgetek egy csomot a vendegekkel, nagyon szorakoztato, a legjobb az, amikor total becsiccsentve megerkeznek a sielesbol - vagyis inkabb a hüttezesbol.. :)) olyankor enekelni es tancolni kell veluk. Vagyis nem kell :) de nincs ellenemre :)))))))))))))))))))))))))).

A bejegyzés trackback címe:

https://mon17o.blog.hu/api/trackback/id/tr371714517

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

etele02 2010.02.09. 10:34:14

Na még szép!!!Hogy nincs ellenedre,még csalódást okoztál volna!!!:::))))))))
süti beállítások módosítása