feb
3

8. nap

| Szerző: Mon17o | 7:30 am

Kicsit jobban vagyok, de meg mindig nem 100%-ig OK a gyomrom.. Este alig tudtam elaludni, ugy fajtak az izuleteim, remelem, nem influenza.. :( Vettem be C vitamint, reggelre jol leizzadtam. Most meg kaptam az egyik kollegamtol komenymagot, amit tea formajaban kell meginni, 15 perc forro vizben valo aztatas utan. Remelem, hasznal.

Tegnap majdnem szivinfarktust kaptam, amikor este megszamoltam a penzt a kasszaban, mert kb. 400 euro hianyzott!! Aztan a fonok atnezte, es kiderult, hogy a kolleganom beirt olyan bevetelt, ami nem kerult a kasszaba. Huhhh..... Azert eleg nagy felelosseg.

A kolleganom, Dami szakitott a pasijaval, miutan 2 hetig itt egyutt laktak es rajottek, hogy nem birjak elviselni egymast. Elotte meg majdnem 1 evig egyutt voltak. Amugy a pasija torok, es eleg durvan birtokolni akar, Dami felig torok (1/4-ig nemet, 1/4-ig olasz), eddig visszafogott volt es most rajott, hogy onmegvalositani akar, kolcsonkert tolem nehany kivagottabb topot meg rovid szoknyat, mert meg soha nem volt neki ilyen, tegnap meg amikor jott dolgozni, buszken bejelentette: "Kepzeld, nincs rajtam melltarto!!"  Uuuuuuu.... :))))))))))))))

Tegnap este Damival kitalaltunk nehany ujitast, amivel fel lehet dobni a hotelt. Hotelreform beginnt! :))  Vicces nemet szolasokat nyomtattunk, vekony csikokra vagtuk es minden szobakulcsra akasztottunk egyet. Nagyon meglepodtek a vendegek es orultek neki!! Peternek is tetszett az otlet, mondjuk neki biztos nem jutott volna ilyen az eszebe.. altalaban a pasik nem ennyire kreativak. :)))

--------------------

Megkezdodott az esti muszak, 9-ig, utana nehanyan lemegyunk egyet a szaunaba. Delutan Damival elmentunk a Sparba hajfesteket venni, megkert, hogy fessem be a hajat. Bakker, kb. 30 euro ertekben vasarolt ossze minden aprosagot, Kinder milchschnitte, csoki, csokiital, illatosito, gyertyak, stb.. Es ezt szinte naponta megteszi, ugy, hogy meg nem is kaptunk fizetest!

Kicsit kiakadtam ma, 2 szobalany rendszeresen nagyon bunkon viselkedik velem.. Vagjak a pofakat, puffognak, barmit mondok nekik es nem koszonnek vissza. Damitol meg visszahallottam, hogy a hatam mogott is fikaznak, hogy nem a recepcion lenne a helyem, hanem az utcan. :( Es valotlan dolgokat allitottak, hogy en allitolag a szobaban szetromboltam az agynemut, stb.  Dami azt mondta, hogy ne aggodjak, csak irigyek ram. Ja, meg azon is ki vannak akadva, hogy ellenorzom a munkajukat. De hat ez a feladatom!! Pedig en tok kedves vagyok veluk, szepen kerem, ha valamit meg kell csinalniuk es a listara, amit minden nap megkapnak rajzoltam napocskat is, de hat hiaba... Nem erdekelne a dolog amugy, csak azert vigyaznom kell veluk, mert szerintem ott fognak keresztbe tenni, ahol tudnak. Elmondtam Peternek is, nevetett rajta, mondta, hogy ne foglalkozzak vele. HULYE PICSAK!

Nemsokara vege a munkanak, holnap szabadnapom lesz, az idojaras jelentes gyonyoru napsutest mond, uh irany a Piste!! :))))))))))))))))

A bejegyzés trackback címe:

https://mon17o.blog.hu/api/trackback/id/tr551724576

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

etele02 2010.02.09. 10:48:47

Tényleg ne foglalkozz velük,a zöld szemű szörnyel jöttek össze gruppenszexre:)))
Amúgy én is írigykedek!!!ÉN IS AKAROK SÍELNI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!OLYAN JÓ HELYEN!!!!!!!!!Amúgy milyenek a pályák!Van ne a pályán kívül is lehetőség???Síelni???

Mon17o 2010.02.11. 21:03:40

@etele02: Hogyne! Alles ist moglich! :)))
süti beállítások módosítása