feb
11

16. nap

| Szerző: Mon17o | 7:44 am

Egyutt reggeliztem Enginnel (torok srac), es bakker, kaja kozben ragyujtott! Forgott a gyomrom, kertem, hogy legyen szives oltsa el, mert rosszul vagyok a fusttol, 2 perc mulva vegzek, utana kimegyek es dohanyozhat. Persze a nagykepu majom nem oltotta el, mondta, hogy fontos a kolcsonos tolerancia, en elfogadom, o meg nem fujja ram. Erre mondtam neki: "Nem, a kolcsonos tolerancia az, hogy te kimesz, es ott dohanyzol, en meg nem hanyok az oledbe." Ennyi.. Idiota..

Tegnap szabim volt, sieltem + szaunaztam + pihiztem. Nagyon szar ido volt, szakadt a ho, semmit nem lehetett latni a palyan.. Azert en elveztem :) Fura, hogy amiota  snowboardozok is, azota megy jobban sivel a carvingolas.  Tegnap a belga csoportbol 3 ember megserult - csonttores.. Az egyik szenvedo alany epp itt santikal - remelem nem rosszban..

Hosszas gondolkodas utan tegnap megvettem a szezonberletet (mellesleg ha mar az 1. nap megveszem, es nem koltok napijegyekre, kb. 100 eurot sporolok...), Murphy szerint most jon az a resz, hogy megserulok, vagy csinalok vmi hulyeseget es kirugnak, vagy nem jon meg a vegleges engedelyem Magyarorszagrol. Utobbira sajnos van esely, a magyar viszonyokat ismerve... :((  A serulesnel elvileg a biztosito megteriti a berlet arat - persze ez nem potolja a kimaradt elmenyt.. Ja, azt nem is irtam, hogy mult heten megjott az e-card-om!! :)) Ami azert hasznos dolog. Most fenymasoltam le peldaul az egyik serultnek az orvosi leletet, csak a rontgen meg a vizsgalat tobb mint 200 euro!!!

Ma reggel es este dolgozom, sztem azert min. 1 orat sielek, igy, hogy van berletem. Meg futni is akarok. Amugy semmi extra nem tortent, viszonylag nyugi van a hotelben most. Szombaton es vasarnap jon kb. 100 uj ember, 2 dan csoport, na, az durva lesz.. :)))

-------------

Este van, ismet munka. Delutan 2 orat sieltem, kicsit kisutott a nap is, de kozben esett a ho, gyonyoruen csillogtak a hopelyhek. :)) Nyomtam egy freeride-ot is, szuzhoban, nagyon allat volt! :) utana meg futottam egyet levezeteskeppen. Hat ennyi volt a mai nap.

A bejegyzés trackback címe:

https://mon17o.blog.hu/api/trackback/id/tr211748491

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

etele02 2010.02.12. 09:38:39

hi...
Ami azt illeti most hóban itt sincs hiány,már két napja csak esik, és ide a hólapátoláshoz nem, is kell síbérlet!!!
Amúgy a munka mellett látom a testmozgás a következő nálad,a leírtakból következtetve...És a szellemi építkezéssel mi a helyzet?
Most hogy már megvetted a szezon bérletedet,elárulom,hogy a tiéd nem 270-be került,hanem 370-be,mert nem előre gondolkodtál::::::::::))))))))))))))))))
süti beállítások módosítása