már
3

36. nap

| Szerző: Mon17o | 3:32 pm

Megkezdodott a delutani muszak. Egyelore pangas van a hotelben, mindenki siel meg. En is nemreg ertem vissza, vizisieltem az Eggalmon 2 orat, de szo szerint, baromira olvad a ho... :( Legalabbis itt. A Hintertux-on kifogastalan.

-------------

Negyed 9 van, nemsokara vegzek, ma csak 9-ig vagyok. Sztem meg mosok egyet munka utan. Holnapra hovihart mond, de ez nem fog elrettenteni attol, hogy a Hintertuxra menjek, elvegre szabadnapom lesz. :))))))))

A bejegyzés trackback címe:

https://mon17o.blog.hu/api/trackback/id/tr221805917

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

etele02 2010.03.04. 02:32:49

Szeva!!!
Látom jól telnek a napjaid!!!kicsit írigykedek is,de már nem sokáig,mert én is megyek látogatóba!!!
Ja,és nagyon boldog szülinapot!!!
süti beállítások módosítása